Kontakt

e-mail; ennndzi.a@interia.pl

snapchat; Ennndzi

instangram; Ennndzi

ask.fm; ask.fm/AngelMinos


3 września 2015

ZMIANY! Zmiany! I jeszcze raz zmiany...

 Cześć, w tym poście chciałabym się tak jakby pożegnać z blogspotem. Naprawdę praca na nim jest bardzo szybka i łatwa, jednak nie pozwala on na oryginalny wygląd osobie która nie ma umiejętności informatycznych na to, by wyglądał on w 100% tak jakbym chciała. Kolega polecił mi spróbowanie Wordpress'a, gdyż na nim jest dużo więcej możliwości i jest łatwy w obsłudze. Bez zastanowień założyliśmy więc konto ( no dobra on mi założył xD) i zaczęłam zajmować się jego wyglądem. Naprawdę niedługa chwila wystarczyła by blog wyglądał dokładnie tak jak zawsze mi się to marzyło, oczywiście mam w planie porobić jakieś ładne zdjęcia i dodać do wyglądu. Blog w chwili obecnej całkowicie mi się podoba, jednak jak wiecie jestem osobą która kocha zmiany i pewnie za jakiś czas zmienię całkowicie jego wygląd, możliwe że nie do poznania gdyż samych szablonów, które oferuje nam WordPress jest naprawdę dużo i każdy znajdzie coś dla siebie. Tego bloga oczywiście nie usuwam, a was zapraszam do wpadnięcia na moje nowe miejsce w sieci :)

https://ennndzi.wordpress.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz